Objednávky
Je možné pridať ďalší tovar k mojej objednávke?
- K Vašej objednávke je možné pridať ďalší tovar do chvíle, než obdržíte e-mail, že Vaša objednávka už bola odoslaná. Vzhľadom na to, že väčšinu tovaru odosielame do jedného pracovného dňa, prosíme, aby ste nás kontaktovali e-mailom alebo telefonicky čo najskôr. Vždy prosím uvádzajte číslo Vašej objednávky. Pokiaľ by sme Vašu požiadavku nestihli do už vychystanej zásielky zohľadniť, budeme Vás kontaktovať a dohodneme sa na spôsobe riešenia.
Kedy obdržím objednaný tovar?
- Tovar, ktorý máme na sklade odosielame do jedného pracovného dňa od prijatia Vašej objednávky (v prípade dobierky), prípadne do jedného pracovného dňa od prijatia platby za Vašu objednávku (pri platbe online, platobnou kartou, alebo bankovým prevodom). Pokiaľ pri zadávaní alebo spracovaní platby dôjde k akejkoľvek chybe, napíšte nám prosím obratom na objednavky@obalene.sk, aby sme mohli chybu vyriešiť a Vašu objednávku odbaviť čo najskôr .
- Ak nastane situácia, že pri objednanom tovare nebude dostatočná skladová zásoba, náš zákaznícky servis Vás bude kontaktovať. Vašu objednávku potom bude možné rozdeliť a zaslať po častiach.
Online platba kartou či okamžitým bankovým prevodom sa nepodarila. Ako mám postupovať?
- Pokiaľ sa stane, že sa Vaša online platba nepodarí a k úhrade objednávky touto platobnou metódou nedôjde, preveďte prosím úhradu prevodom na náš účet. IBAN: SK6083300000009007881606 , BIC/SWIFT: FIOZSKBA. Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky.
Je možné zmeniť platobnú metódu?
- Áno, platobnú metódu k objednávke je možné zmeniť na všetky nami ponúkané spôsoby – teda na platbu online, platbu kartou, na náš bankový účet aj na dobierku. Vašu požiadavku nám prosím zašlite ako odpoveď na mail s prijatou objednávkou a do textu uveďte, akým spôsobom by ste si priali objednávku uhradiť. Následne Vás budeme kontaktovať s pokynmi na vykonanie úhrady podľa Vášho priania.
Kde nájdem faktúru k objednávke?
- Faktúru vystavujeme pri odoslaní Vašej objednávky a nejdete ju v prílohe e-mailu s predmetom "Faktúra za odoslanú objednávku".
Som platca DPH. Akú čiastku budem platiť a kto odvádza daň?
- Naša spoločnosť je platcom DPH so sídlom v Českej republike. Ak ste platcom DPH so sídlom na Slovensku, sme povinní postupovať podľa režimu prenesenia daňovej povinnosti - tzv reverse charge. Tá stanovuje, že povinnosť priznať a zaplatiť DPH je prenesená na zákazníka a našou povinnosťou je fakturovať vám bez DPH.
- Pred dokončením objednávky náš systém automaticky overí vaše IČ DPH v systéme VIES a vystaví vám objednávku priamo bez DPH. Viac informácií v článku
Môžem doplniť vlastnú poznámku k objednávke?
- Vlastnú poznámku k objednávke vložíte v košíku v 3. kroku objednávkového procesu. Príslušné políčko sa nachádza pod dodacími údajmi.
Mám zľavový kupón, kam ho môžem vložiť?
- Zľavový kupón uplatníte v prvom kroku objednávky „1. Nákupný košík“. Príslušné políčko pre jeho vloženie nájdete pod výpočtom objednaných produktov. Zľava ihneď prejaví na celkovej sume Vašej objednávky.
Ako fungujú objemové zľavy?
- Chceme vás odmeniť za vaše väčšie nákupy, preto sme pre vás pripravili objemové zľavy, ktoré sa automaticky aplikujú na váš košík. Aktuálne podmienky a výšku zliav nájdete v článku Využite objemové zľavy na našom e-shope!.
Môžem si tovar objednať na faktúru so splatnosťou?
- V prípade, že nakupujete ako štátne inštitúcie, úrad, škola či obec, alebo ako náš stály zákazník, je možné vystaviť Vám faktúru so 14-dennou splatnosťou a úhradu vykonať až po obdržaní tovaru. Požiadavku na faktúru so splatnosťou prosím uveďte do poznámky k objednávke. Objednávku následne upravíme a faktúru so splatnosťou Vám zašleme spolu s tovarom.
- Ako postupovať: V košíku v 2. kroku objednávkového procesu zvoľte platbu bankovým prevodom, v 3. kroku napíšte do poľa Poznámka k objednávke tento text: Platba na faktúru so splatnosťou.
Výmena tovaru a reklamácia
Ako postupovať v prípade, že mi dorazí tovar v poškodenom obale?
- Máte právo neprevziať zásielku z dôvodu zjavného poškodenia obalu prepravcom.
- Pokiaľ sa rozhodnete zásielku prevziať, vyplňte prosím s prepravcom protokol o prevzatí zásielky, kde uvediete jej nedostatky. Pokiaľ máte možnosť, poškodenie zásielky vyfotografujte a bezodkladne zašlite na mail objednavky@obalene.sk spolu s číslom objednávky. Náš zákaznícky servis Vás bude informovať o ďalšom postupe. Pokiaľ bude potrebné reklamovaný tovar vrátiť, príde si po dohode s Vami tovar vyzdvihnúť náš kuriér.
Môžem vrátiť tovar bez uvedenia dôvodu?
- Pokiaľ ide o tovar, ktorý nebol upravený na mieru, máte zo zákona nárok na vrátenie tovaru bez uvedenia dôvodu, a to v lehote 14 dní od jeho obdržania. Vrátený tovar musí byť nepoužitý a nepoškodený, nemusí však byť vrátený v pôvodnom obale. Dopravu zaisťujete v tomto prípade na svoje vlastné náklady. Zásielku označte číslom objednávky. O vrátenie tovaru nás prosím kontaktujte vopred mailom na objednavky@obalene.sk, uveďte číslo objednávky a bankového účtu, na ktorý si prajete vrátiť platbu za Vašu objednávku. Môžete tiež použiť náš vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.
Nebol Vám dodaný správny tovar, nie ste s kvalitou tovaru spokojný alebo je tovar poškodený?
- Takéto situácie nás veľmi mrzia a k vašej spokojnosti urobíme maximum. Kontaktujte nás prosím na objednávky@obalene.sk alebo volajte na číslo +421 233 046 933. Vždy prosím uvádzajte číslo Vašej objednávky. Pokiaľ bude potreba reklamovaný tovar vrátiť, príde si tovar vyzdvihnúť náš kuriér. V prípade, že reklamáciu vyhodnotíme ako oprávnenú, vrátime Vám uhradenú čiastku rovnakou platobnou metódou, akú ste objednávku uhradili.
Ponúkané služby
Je možné potlačiť lepiacu pásku vlastným textom či logom? Aká je cena?
- Ponúkame potlač akrylových aj papierových lepiacich pások. Našu aktuálnu ponuku vrátane cien nájdete v sekcii Lepiace pásky s potlačou.
Je možné potlačiť stretch fóliu vlastným textom či logom? Aká je cena?